Alicelindstrom

Svar - Personligt & Övrigt

 
Vad är ditt drömyrke? Jag har inget riktigt dröm yrke. Vill jobba med något som jag tycker är roligt men vet inte vad det skulle kunna vara än.
Vars skulle du vilja bo om du inte bodde där du bor nu? Jag skulle riktigt mycket vilja bo i USA. Vart i USA vet jag inte, men kanske LA, New York eller York (looove). Men om det inte är utomlands så skulle jag nog vilja bo i Stockholm.
New York i sommras
 
Vem är din idol/förebild? Jag har nog inte riktigt någon idol eller förebild. Mina föräldrar typ isåfall.
Vad vill du blir när du blir stor?
Som jag svarade på frågan om drömyrke så vet jag inte. Vill vara glad, tjäna så jag kan leva och sånt där. Men något som jag vill bli vet jag inte än. Ska gå klart skolan så får jag väl se vad som händer efter det.
Vad lyssnar du på för musik? Jag lyssnar på en massa olika musik. Blandade stilar men här är några favvisar at the moment
 
Vilken linje ska du gå på gymnasiet? Man vet ju inte om man kommer in. Men jag har iallafall sökt teknik... 
Hur många syskon har du? Äldre/Yngre? Bror/Syster?
Jag har en lillebror, han är två år yngre än mig.
Hur länge har du spelar innebandy?
Jag har spelat sen jag fick i trean, hur gammal är man då? 9/10 år. Så har alltså spelat i 6 år ungefär?
Vilken position spelar du?
Jag spelar back, oftast höger.
Ska du i sommar göra något du längtar extra mycket till? YES! Längtar så jag spricker. Jag ska utomlands i fyra veckor något sånt med husvagnen. Så det blir en roadtrip i Europa med sikte mot solen ungefär, fast en heel del stopp på vägen. Kommer skriva mycket mer om det senare!
 
Ett av ställena vi ska besöka ♥
 
- Det här är del 1 av 3. Resta kommer upp under veckan - 

Linnéa Thell Jansson

Vilken fin header du har fått!!


blogg: http://linneajthell.blogg.se/
Jennisbeauty

Ber om ursäkt om du inte gillar kommentarer som dessa; vill bara tipsa om en tävling på min blogg där du vinna smink från e.l.f cosmetics!
Skulle vara superkul om du vill vara med :D

http://jennisbeauty.myshowroom.se/2014/06/04/give-away-tavling-vinn-smink-fran-e-l-f/


blogg: http://www.jennisbeauty.myshowroom.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin