Alicelindstrom

Munchen och shopping

Nu är jag i Munchen. Idag gör vi något som jag tycker är roligt, nämligen shoppar. Vi i familjen fick komma med förslag på vad vi skulle göra och shopping var min idé. 
Råkade vara inne på Forever 21 i över en timme och galet mycket folk på både Hollister och Abercrombie. Men lite kläder har jag fått tag på så är nöjd. Nu ska vi hitta mat och man dör värmedöden ungefär, 27 grader och sol.
Imorgon åker vi vidare till Kroatien, wohoo


Emelie Pahlin

Verkar som ni har det jättebra! :)


blogg: http://photobyemelieee.blogg.se/
Linda

Hoppas att det blev något fint! Kan du inte lägga upp det här på bloggen?? :)

Och hoppas ni får det bra sen när ni kommer fram! :)


blogg: http://lindutt.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin