Alicelindstrom

I Kroatien

Äntligen i Kroatien. Imorse åkte vi från Munchen vid halv 9, det regnade och var typ 14 grader. Några timmar senare är jag här i Kroatien med 27 grader varmt. Äntligen en camping med wifi, så nu kan kag äntliiiigen köra med datorn och visa "riktiga" bilder.
Men nu är det ännu en mobil blogg, tältet ska upp och sen mat.


Anonym

Fin bild och roligt med internet.

Anonym

Fin bild och roligt med internet.

Louise

Hej, Jag har också bilat till Kroatien, Åkte genom München ner till Kroatien. Vad tyckte du om Berlin & München? :)


blogg: http://fashionoflouise.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin