Alicelindstrom

Berlin

Lite sent, men här kommer ett inlägg med bilder från Berlin där vi var i två dagar.
 
Första dagen, regn. Vi kollade på Checkpoint Charlie och åkte sightseeingbuss. 
 
Andra dagen var det bättre väder. Då kollade vi på brandenburger tor ↑
Ett monument och lite annat som delar av muren och "turistiga saker"
Fikade gjorde vi på Starbucks, och jag råkade köpa mig en kaffemugg, jag som inte ens dricker kaffe...

Anonym

Fina bilder.

Fanny

Kul att se lite bilder från Berlin, jag var själv där på påsklovet :)


blogg: http://fawila.blogg.se/
Frida

skulle vilja ha en sån där mugg med staden på från massor starbucks! Fast det enda jag vart inne på är i Göteborg...


blogg: http://pixligt.webblogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin