Alicelindstrom

Plugga körkortsteori enkelt

För några månader sen gick jag utbildningen man måste gå innan man börjar övningsköra och har faktiskt kört en gång. Jag är verkligen inte bra på att köra, men får öva och har ju 1,5 år kvar. Men man ska jag inte bara kunna köra, man ska även kunna teorin, något jag inte ser fram emot. Men sidan www.korkortskolan.se kommer säkert göra det mycket roligare. Där finns över 1000 körkortsfrågor som du kan göra innan du gör det riktiga provet! Då slipper man sitta och bläddra i böcker och hoppas att man kan allt!
 








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin