Alicelindstrom

Mitt bland alperna

Igår åkte vi på sicksackvägar upp och ner för berg. Ganska märkligt att det ens går att ta sig igenom Alperna, vi har ju inte precis minsta husvagnen heller.
Befinner mig mitt bland alperna på en camping 800 m.ö.h. Idag åkte vi kabinbana upp på ett berg. Ganska molnigt så man såg knappt något, men jag fick en ko-kompis.
Ganska stor skillnad mot Kroatien. Där var det 30 grader varmt, här är det 10. Där var det sol och här regnar det. 

Jag har jätte mycket bilder i datorn, men kan bara använda mobilen, så dom kommer senare.

Imorgon åker vi till Tyskland, Heidelberg, där vi blir 3 nätter.

Anonym

Fina bilder!

Anonym

Fina bilder!








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin