Alicelindstrom

I sverige

Inne på svenskt område så har 3G. Har saknat det, att ha internet överallt och hela tiden. Wifi'n på campingar eller McDonalds är inte den snabbaste.
Nu väntar 2 dagars körande innan vi är hemma. Dom jobbigaste milen på hela resan.
 
Frukost utsikt, helt okej!

JosefinsDream

så kul att vara ute och resa!


blogg: http://josefinsdream.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin