Alicelindstrom

Förr eller senare exploderar jag

Jag har fastnat för en bok. Händer väl inte sådär jätte ofta då jag sälla läser. Fick den i julklapp och har började inte läsa den för än nu. Då som jag sa, jag bara läser i order av skolan eller när jag är utomlands och solar.
The fault in our stars, eller som den heter på svenska "Förr eller senare exploderar jag". 
Velat läsa "the fault in our stars" ett tag, och sen visade det sig att det var den som låg i min byrå.
 
Tyckte den verkade överhypad, man gör skal och kläder om/av en BOK? Men nu efteråt kan jag knappt förstå att man kan skriva en sån bok. Hemsk, men ändå underbar!

Fler som läst den? Eller sätt filmen?

Alice

Jag har läst den, tycker också den var bra!


blogg: http://lallizzlife.blogg.se
Sanna Widman

Har varken läst boken eller sett filmen men massor säger att den är så bra, även min bästis läser boken så kanske blir övertygad att läsa den till slut! :D


blogg: http://sannawidman.se
Linnéa Thell Jansson

Har både läst och sett filmen, haha grät till både och!


blogg: http://linneajthell.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin