Alicelindstrom

Svar på frågestunden

Valde ut de frågor som jag inte har svarat på 100 gånger innan. Om du skrev en fråga som du inte fick svar på kan du kika i min Frågor&Svar kategori.
 
Har du något husdjur? Nope
Har du något intresse/hobby? Fota, blogga (noo shiiiit), kompisar och lite sånt
Varför har du just vargar och renar som header? Har ingen aning, vet inte riktigt varför det blev så. Minns iallafall att jag gjorde headern en mörk novermberkväll, var nog kanske till och med allhelgona. Ville göra en swag header typ. Hahha så blev renar, varg, måne och skog, lite vintertema.
 
 
Din absoluta favorit mascara samt ditt favorit läppstift? Favorit mascaran är nog Maybellines The Mega Plush Volum Express mascara och favorit läppstift är nog mitt från NYX i färgen Pale Pink.
Vad kostade dina Dr Martens skor? Och har du med eller utan foder? Jag har foder i mina, perfekt på vintern! Tror dom kostade något krin 1500:-
 

Vilken hemsida att beställa kläder/smink på tycker du om mest?
Jag brukar faktiskt inte beställa så speciellt mycket smink och kläder från nätet. Smink vill jag hellre se in real life, se färgerna på riktigt istället för på en skärm där det ofta kan variera. Kläder köper jag helst på stan. Köper knappt kläder från nätet, men isåfall så gillar jag junkyard. Både min sommar och höst jacka kommer där ifrån.
Dina favoritfärger på tröjor?
Grå, haha vet inte varför men jag har riktigt många gråa tröjor. Grå passar till alla färger på jeans och även svarta byxor. haha tråkigt men sant
 
Lite tröjor jag köpte i USA, nästan alla är ju grå. haha
 
Vilka appar använder du mest? Instagram, varje dag
Favorit serie? Gossip Girl
Vad heter du i mellan namn? 
Det säger jag inte, thih
Vad längtar du mest efter just nu? Min födelsedag, men det händer väl inget speciellt då. Så säger sportlovet!
Kan du visa hur du sminkar dig i en video? Det skulle jag kanske kunna. Kika in min Get ready with me video . Visar väl inte HUR jag sminkar mig, men det är det närmaste man kan komma.
 
 
Kan du göra morgon/kvälls rutiner i en video? som linn ahlborg har gjort? Maybe
Favorit bloggar? Det varierar väldigt mycket. Men just nu har jag ingen riktigt "favorit"
Kan du berätta skillnader och för och nackdelar med din nya dator? Skulle kanske kunna fixa ett inlägg om det, ifall någon vill? Men en fördel är väl att den har mycket bättre skräm. En nackdel är att man inte behöver ladda den lika mycket. haha det är ju en fördel men jag kommer inte på någon nackdel! 

jättefin blogg verkligen , märks att det är tid nedlagt på den!


blogg: http://xolizzie.blogg.se/
Inga-Linn

Bra svar!:)


blogg: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Linda

Var gärna med om att bli veckans blogg i min blogg! www.lindaz.devote.se hittar du reglerna där gör du med :) Kram, lycka till!


blogg: http://www.lindaz.devote.se

sv:det är bra med mig hur är de själv?


blogg: http://xolizzie.blogg.se/

sv:det är bra med mig hur är de själv?


blogg: http://xolizzie.blogg.se/
Moa

fin blogg och bra inlägg


blogg: http://moasphotos.blogg.se
coffeeandcupcake.blogg.se

Superfin header :) Kolla gärna in min blogg och jag gör även bloglovin byten :)


blogg: http://coffeeandcupcake.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin