Alicelindstrom

Glossybox - Fresh start

Igår kom min glossybox, ovanligt tidigt? eller? Tycker iallafall att den innehöll riktigt bra saker! Kända och bra märken och roliga produkter som ska bli roliga att testa!
 
I min box fanns:
Mastey - Color protecting leave-in oil treatment with argan oil § olive oil
Sumita - Browset. En genomskinlig ögonbrynspenna som fixerar ögonbryn. Har en vaxformula och den ska ge ett naturligt och hållbart resultat. Testade den imorse och den var grym, hållt hela dagen!
Benefit Cosmetics - The POREfessional. En mirakelprimer som minskar synligheten av porer och gör att sminket håller längre. Riktigt spänd på att testa den!
Oral-B - 3D withe luxe glamorus shine. En tandkräm, lite förvånade med himlarns smart grej. Tydligen en nyhet som ska ta bort missfärgningar, göra tänderna vitare och stärka emaljen.
Yves Rocher - Elixir 7.9 youth energy day care. Återaktiverar hudens energi och ger den en ungdomlig lyster. För normal/combination skin.

coffeeandcupcake.blogg.se

Jag funderar oxå på att testa glossybox men har inte riktigt bestämt mej hur jag ska göra än :)


blogg: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
Anonym

Funderar på att skaffa glossybox, är det värt?








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin