Alicelindstrom

Första

Första dagen på sista terminen i nian är nu avklarad. Det var ingen mjukstart precis. Det var ganska mycket prat om vad som väntar oss den kommande terminen. Ser absolut inte fram emot de nationellaproven, men saker som skolavslutning och annat roligt ser jag fram emot!
 
 
Iallafall så när jag kom hem idag låg ett grönt litet paket i brevlådan, blev genast mycket gladare. Visar innehållet lite senare.
 
Jag är fortfarande förkyld, min hals imorse, ajaj. Gick ändå till skolan, kunde ju hänt något roligt idag? Iallafall blir det ingen träning men istället det nya avsnittet av PLL som gick inatt, hade helt glömt bort att 4B började igår! Who´s in the box?

Inga-Linn

Kul att träffa alla igen. Vårterminen går fort!:D
Sv: Åh, vad tråkigt. Hoppas u blir frisk snart!!:)


blogg: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Anonym

Rolig med paket!

ADARAS

Åh en personlig almanacka va? :D Är själv helt kär i min!


blogg: http://adaras.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin