Alicelindstrom

Repost: Ladda upp video på videofyme

 
Ladda ner "Any Video Converter" i din dator. här ifrån
Ladda upp din film i det programmet och välj vilken mobil du har, klicka sen "konvertera"
Ladda ner "Simple Photo & Video transfer" i din mobil (appen hette tidigare SimplTransfer)
Skriv in koden som kommer upp i appen i din dator
Klicka på "Upload Photos/videos" och ladda upp din video som du nyss konverterade i "Any Video Converter"
Då har du filmen i din mobil, och sen är det bara att ladda upp den på videofyme som vanligt.

M

Hej sötnos! Nu har jag startat igång en tävling igen på min blogg, du kommenterar att du är med så drar jag en vinnare inom några dagar, du vinner naturligtvis en FET länk av mig :D Om det är mer än 40 som deltar så drar jag ut 4 vinnare! Kram :D


blogg: http://nattstad.se/morganw
Linnea

Man måste väl ha wifi för det där?


blogg: http://www.linneaarlestrand.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin