Alicelindstrom

NiceBeauty

På sidan NiceBeauty.com hittar du en massa olika smink, hudvård, hårvård, parfym, accessoarer och mycket mer! Du hittar mer än 200 märken och över 10 000 produkter! Galet mycket!
 
En av alla produkter som NiceBeauty har är EOS lip balms. Jag ällllssskkkaar verkligen dom, men tycker att det är synd att dom är så dyra! Dom kostar ju kring 100:- på stan, men på NiceBeauty kostar dom bara 62,40:- vilket är ett bra pris! Ni hittar allt från EOS här

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Bra tips!


blogg: http://babustylee.webblogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin