Alicelindstrom

Match idag igen

Idag har jag också en match, gårdagens förlorade vi, men nu ska vi vinna! Spelar just nu, så tidsinställt inlägg. Har inte gjort ett skit innan matchen, pluggade lite smått. Ikväll ser det ut att bli film eller serie. Hittat en ny serie att följa som faktiskt är helt ok! Vad ska du hitta på idag?
 

Annelie Hedman

Hoppas ni vinner och får en bra match :)

sv: Det går väl fortfarande att byta linje under första året? (längesedan jag gick i skolan) :P =)


blogg: http://elefantnytt.se
marina

Hoppas ni vann! :)


blogg: http://marinapalme.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin