Alicelindstrom

Lotto

Hemma från träningen nu. Eller träningsmatch som det då faktiskt var, haha. Tror att jag sitter vid datorn en stund nu då jag har såå mycket att fixa inför den kommande veckan. Berättar mer om det imorgon eller på lördag! 
 
Btw, brukar du spela på lotto? Ni som är lite äldre kanske gör? Jag brukar själv inte spela på lotto. Tipsar iallafall om den här sidan: www.euro-millions.co/se [texten länkar] 
På deras hemsida skriver EuroMillions att deras sida är lätt tillgängligt för medborgare från flera olika europeiska länder och dom ger alla, oavsett deras nationalitet eller bakgrund, en lika stor och prisvärd chans att vinna jackpotten. Himlarns bra det där! Skulle vara helfränt att vinna en stor summa (även liten) med pengar! Men passa er allihopa, spela inte bort allt ni äger!!
 bilden kommer från google
Bara jag som när jag hör lotto tänker på lottobollar som är på TV? hhaha

mot plus

jo det är kanon med mig! =) sj då? =)


blogg: http://motplus.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin