Alicelindstrom

Kvällen

Träningen blev inställd, man kunde istället komma och kika på en match men jag blir hemma då jag har NO prov imorgon så känns det bättre att slippa stressplugga. Ska plugga lite (paus just nu) och sen ta det lugnt! När imorgon är över så blir det chiiiiill, kan släppa plugget några dagar! Och då blir bloggningen bättre! Har så många inlägg jag vill göra, men lite tid!
 








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin