Alicelindstrom

Junkbusters

JunkBusters är ett förtag som hämtar nästan alla typ av avfall, såsom byggavfall, elektronik, trädgårdsavfall, småsaker och möbler för bortskaffande och miljöriktig återvinning.
Dom kan komma inom en avtalad tid och tar hand om ditt avfall på ett miljöriktigt sätt och dom kommer även att städa efter sig! Du hittar mer infomartion om vad dom kan erbjuda för tjänser och mer info på deras hemsida junkbusters.se
Tycker det är ett riktigt bra företag som gör något för miljö och hjälper andra genom att hjälpa dom med doms skräp! 








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin