Alicelindstrom

Huvudvärk

Jag har haft en sån irriterande huvudvärk idag. Känns som att jag håller på att bli sjuk. Skulle helst av allt vilja sova nu men jag har ett jobbigt musikprov imorgon som jag verkligen måste plugga till. Musikhistoran från 50-nu ungefär. 
David Guettas nya Shot me down spelas i lurarna, faktiskt inte så bra som jag trodde den skulle vara. Eller vad tycker ni?
 
Kameran är upptagen med att flytta öven lite filmklipp som förhoppningsvis blir en video.. ser ändå inte så "pigg" ut. Kör istället på en från innan jul, jag och ny brädan som jag inte hunnit inviga än och snön håller ju på att försvinna..

Anonym

vi har likadana jackor gumsan<333333333333








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin