Alicelindstrom

Hur jag redigerar en bild till bloggen

 
Här har ni en liten video jag spelade in när jag gjorde bilden några inlägg ner. Ville mest bara testa hur det funkar att spela in skärmen på en Mac (sååå mycket bättre än på PC) och för att ni ofta frågar hur jag gör mina bilder. Här finns en annan video på hur jag redigerar en bild (bara lite sådär vanligt)

Felicia

Åh så bra och kul video!!
Har börjat blogga nu igen och det hade varit superkul om di ville kika in!!


blogg: http://fotografeliciablogg.wordpress.com







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin