Alicelindstrom

Fullt ös dag

Halloj, tänkte bara kika in och säga att det här blir det ända inlägget idag. Är en sån dära fullt ös dag! Tog bussen innan lunch till stan och käkade med några kompisar innan vi såg en konser. När den var slut blev det en sväng på stan innan jag åkte hem och fixade en tårta. Snart (super snart) kommer släkt hit för att fira mig, som har fyllt år, och lille bror som ska fylla år. 

Mobilbloggning så ni får 2 bildet. Båda är på mat, haha









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin