Alicelindstrom

Face mask

Jag har fått hem ett testpaketet på Maybeauty´s The incrediable face mask. Paketet innhåller 2 masker, en hudguid och deras pensel som används för att applicera maskerna. Är verkligen super spännd på att testa den! Kommer självklart skriva om den igen när jag hunnit testa den.
Alla mina läsare får halva priset på testpaketet (innehåller 2 masker, hudguid och pensel) om ni uppger koden "lind50". Du hittar med om masken här, även före och efter bilder och videos.

Anonym

Vad roligt!

Emelie

Åh gud jag älskar din design! Så fin :)


blogg: http://drawingsbymeli.blogg.se/
Josefine Johansson

har nog aldrig provat en ansiktsmask i hela mitt liv hahah, på tiden att ja gör det snart ,)


blogg: http://joseefiiinee.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin