Alicelindstrom

Alla♥dag

Ikväll kommer jag inte sitta foreveralone inne på mitt rum, nejdå jag ska hänga med klassen som håller i ett disco för 3-6an. Så blir borta från ungefär 18-23? Awesome att det är helg iallafall!
 
Mitt hår idag, blev ett litet wooow moment imorse. Fatttade knappt att jag klarade av att göra det själv! Men sen gick jag till skolan = mos. Sen fick jag ta ut det för vi skulle klasskamp ute. Kommer definitivt göras fler gånger! Vad tycker ni? Hiss/Diss?

Sanna

Jättegullig frisyr! Va duktigt du är, verkligen hiss! :) kram


blogg: http://sannafredrikas.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin