Alicelindstrom

UF-mässa

UF-mässan är en tävling för 3:or som läser ekonomi. Dem har under hösten tillverkat en produkt som de ska visa upp tillsammans med många andra grupper. Tävlingen är den 12 december i Fjällräven Center mellan 10.00 - 14.00 och innehåller bara tävlande från Örnsköldsvik.
 
Jag tycker att man ska gå på mässan om man har möjlighet.  Kanske för att få inspiration, information eller bara kolla runt.
 

Linda

va roligt!:D


blogg: http://www.nattstad.se/Lindalinnros







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin