Alicelindstrom

Cuponation

Om jag ska köpa något från internet då kollar jag gärna efter rabattkoder innan. Ibland kan man ha himla tur och kanske tjäna några procent eller kanske får man gratis frakt. Sidan Nelly.com som jag skrivit om flera gånger förut,  jag gillar för den har där kan man hitta många fina kläder och helt okej priser. Dom har iallafall ofta många olika rabatter som man kan använda för att spara lite pengar. När man ska köpa något kanske man inte orkar sitta och googla efter rabatter och man vet inte ens om dom funkar eller är aktuella. Men för att inte missa någon aktuell så tipsar jag er om sidan cuponnation . Här hittar du mängder av koder till nelly och många andra vanliga sidor. Du hittar både koder och kampanjer. På den sidan kan du ange din mejl adress så du inte missar de nya erbjudanden och rabattkoderna som kommer upp. Du kan till exempel se top 20 lista, inom en viss kategori (som mode, fordorn, elektornik eller ex barn) eller bara allmänt. Då ser du dom bästa rabatterna för tillfället och kanske hittar någon som är värt att använda. Eller kan du söka efter en butik/hemsida om du vet att du tänkt köpa något från ex cdon.com, eleven eller brandos.

Du kan även enkelt se de nyaste rabatterna eller en lista från A till Ö på alla butiker som finns. Du hittar över 800 butiker, så det är en låååång lista!
Cuponation har även en partner sida som heter Aftonbladet rabattkoder, den rekommenderar jag er också att spana in för mängder av rabattkoder och erbjudanden. Nelly.com Här är några fina saker som jag hittade på Nelly.com, blev en hel outfit.


Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är så himla bra när man hittar en vettig rabattkod:)


blogg: http://sessie.se
Sarah

Vilket bra tips :)


blogg: http://CheerSarah.devote.se
Sara

Snygg klocka :)


blogg: http://www.baakochmaat.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin