Alicelindstrom

Augustiboxen

I min box hittade jag:
 
Makiash - Waterproof Eye Pen - En mjuk ögonpenna som ger ett hållfast resultat. Den kommer jag säkert få användning för då jag fick den i grå. Då kan man enkelt göra mjukar och "snällare" sotningar.
 
The Body Shop - Body butter "Wild Argan Oil" - Så pepp på att testa den. The body shop´s´produkter är verkligen bra och luktar gott. Den här är inget undantag. Även fast man inte fick fullsize så kommer den räcka länge.
 
Anatomicals - Mattifying face mask, Grease (isn't the word) tell me more, tell me more, tell me more - En djuprengörande ansiktsmask som har en nedmattande och uppfräschande effekt. Jag älskar ansiksmasker så den ska bli rolig att testa.
 
Model Co - Pressed Bronzing Powder - ett solpuder med en hint av skimmer. Jag tycker att färgen var riktigt fin och jag kommer nog använda den som både solpuder och till contouring.
 
Jelly Pong Pong - Fairy Lashes Curl Mascara - Den har jag hunnit testa och jag gillar den verkligen! Den ger längd och volym, samt separerar fransarna riktigt bra. Enligt glossybox ska den ge volym, längd och böj, vilket jag tycker den gör.
 
Bonus - Thierry Mugler - Eau de Parfume, "Angel" - En doft som innehåller utsökta doftnoter av choklad, vanilj, mandarin och honung. Jag tycker inte att den luktar så jätte gott. Eller den luktar gott men inte min "smak".
 
Bonus - Fleur de Santé - Precious Skin Boost Anti-Aging Day Cream - En test på en dagkräm som är lugnande och renande för hyn. Den ger näring och bevarar hudens fruktbalans.
 
Vad fick du i din box?

Emelie

Åh vad fina och bra saker :)


blogg: http://photobyemelieee.blogg.se
Henrietta Nylund ♥

Åhhh vill så gärna ha glossybox jag med :(


blogg: http://ettass.blogg.se
Josefine

VIll också ha glossybox, ska typ beställa :D


blogg: http://jschoise.blogg.se
Matilda - Skönhetsblogg

hur luktar body buttret från the body shop? väldigt nyfiken på den! :)


blogg: http://ttilles.se
Pauline

å så kul att få hem massa grejer så där!


blogg: http://lillafrokenhurtig.se
Sanna

Hej!
Du verkar så nöjd med mascaran 😊 jag börjar undra om jag fått ett måndagsexemplar! Jag testade den idag men den var torr som ... 😳 hur jag än vispade runt verkade borsten torr och efter 5! lager såg det ut som när man målat ett lager med en annan mascara och dessutom blev det en massa mascara fläckar på ögonlocken för att man fick kämpa så 😂
Den ska ju vara vattenfast, testade med ljummet vatten på bomullspads. La försiktigt på i 5-10 sek och "duttade" sen sakta bort. Efter två bomullspads var ca 75% borta 😡
Såååå hur var din i konsistens och var den vattenfast?

Svar: Vad konstigt? min har det inte varit något problem med, funkar hur bra som helst! och om den är vattenfast? tror inte det, står inget på den men jag använder typ alltid sminkbortagning när jag tar bort min mascara då jag har en water resistent mascara ovanpå. Men jag tror inte den är vattenfast?Din mascara verkar iallafall himla konstig!
Alice Lindström








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin