Alicelindstrom

Vart skriver man in koden?

Ni minns appen jag tipsade om för någon dag sen?
Iallafall så skrev jag i det inlägg om att jag hade en kod som gör att du kan låsa upp kategorin "Svenska bloggare" min absoluta favorit kategori. Anyway så var det någon som frågade vart man ska skriva in koden. Jag har nu fixat en bild så hoppas ni förstår.
 
1. Gå i i appen
2. Klicka på knappen längst upp (den pilen pekar på)
3. Bläddra längst ner på sidan
4. Skriv in koden e0fxwt och vipps så har du den kategorin
 
Jag är med i en tävling, så för varje person som laddar ner appen och skriver den koden får jag 1 poäng, skulle bli så glad om ni som har appen skriver in den koden. ♥

Selina

Hoppas du haft en fin dag!


blogg: http://seliiinaa.devote.se/
milina.blogg.se

åh vad kul :) lycka till!


blogg: http://milina.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin