Alicelindstrom

Tävla med Quizzo

Alla med appen Quizzo har chansen att vara med och tävla om en iPad mini. 
För att vara med går du in här och anmäler dig. Reglerna och hur du anmäler dig är feta enkelt, ta chansen och anmäl dig nu! Tävlingen avslutas den 18 april! här hittar du all info du behöver + hur du anmäler dig.

 
Min favorit kategori är Svenska bloggare. Alla min läsare kan låsa upp den kategorin helt gratis med koden e0fxwt. Hur bra som helst va?
 
Jag är med och tävlar, och det skulle vara feta gulligt ifall ni ville gå in och ge mig ett poäng genom att skriva i min kod (e0fxwt)och låsa upp kategorin svenska bloggar. Hur skriver man in koden? Jag har gjort ett inlägg om det här.








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin