Alicelindstrom

Några timmar kvar

alla bilder har jag printat från appen
 
Lite små kul app, påminner lite om Quizkampen, men den här har mycket roligare kategorier som Mode, Svenska bloggare, loggor, film, tv, konstiga djur, tankenötter osv vilket gör den mycket roligare. Vissa frågor kan jag men vissa har jag verkligen ingen aning om så jag bara gissar.
 
Anger ni koden e0fxwt Kan ni låsa upp kategorin med Svenska bloggare helt gratis!!
 
Nu är det bara några timmar kvar tills tävlingen avslutas. Passa på att ge min ett extra poäng, hur du gör det hittar du här.








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin