Alicelindstrom

Första april

April april din dumma sill. Crazy att det är första april, känns som att det var nyss jag hade kameran full med nya raket bilder som skulle redigeras, men nej det var tre månader sen.
Har du lurat någon idag? eller blivit lurad? Jag har hört april april såå många gånger idag, haha men faktiskt blev aldrig lurad.
 
 Hittade några roliga, direkt från Wikipedia.

Selina

sv: Ja med mig är allt bra, hur är det själv? :)


blogg: http://seliiinaa.devote.se/
coffeeandcupcake.blogg.se

Japp har blivit lurad av tidningen haha stod att Lady Gaga skulle komma till en festival. Men de va ju inte sant kom vi på när vi vaknade till ;) Inte så konstigt att vi inte tänkte längre än näsan räckte när klockan va fyra på morgonen men ändå haha


blogg: http://coffeeandcupcake.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin