Alicelindstrom

Aprilboxen

Månadens box, känns som det var nyss jag öppnade Marsboxen.
I min box fanns iallafall:
 
Emite Make Up - Lip Brush "L312" - En senskuren läppensel. Användes för att måla på läppstift eller till eyeliner. Spänd på att testa, första gången jag får en pensel i glossybox!
 
Être Belle - Liplift peel - Peeling för läpparna som tar bort döda hudceller och gör läpparna lena. Ska bli spännande då jag äger någon riktigt läppeel/lipscrub, kör på min DIY.
 
Yu-Be - Moisturizing Skin Cream - En djup återfuktande och lugnande kräm för torra partier. Kan användas på ex torra läppar och trasiga nagelband.
 
L'oréal Paris - Nude Magique Blur Cream - Hört så mycket om den, reklam överallt och har faktiskt funderat på att testa den. Men yeyy, den fanns i månadens box. DDen gör att du får en jämn och sammetslen hud utan synliga porer. Går att använda som primer under foundation eller själv.
 
LdB - Body Lotion - En återfuktande bodylotion som ska göra huden mjuk och smidig. Jag är alltid torr och älskar hudkrämer. LdB är ju ett välkänt märke som jag nog faktiskt aldrig har testat. Den luktar magiskt gott och fräscht,  Sweet citrus & Mint.
 
Prenumererar du på glossybox? Vad fick du i din box isåfall?

Julia

Önskar dig en helt underbar Valborg. Kram


blogg: http://www.nattstad.se/juliakulikdanielsson
Julia

Önskar dig en helt underbar Valborg. Kram


blogg: http://www.nattstad.se/juliakulikdanielsson
Anonym

Vad kostar det att prenumerera på glossybox?

HJJONSSON

Har också fått min men ska blogga om det senare hehe!
Sv. Tack! :D


blogg: http://www.hjjonsson.se
Isadora

Åh, man borde kanske börja prenumerera på glossybox. Verkar vara mycket fina och bra grejer man får :)


blogg: http://isadoraekenbergs.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin