Alicelindstrom

5 tips för rakt hår utan värme

1. När du dushar kan du avsluta med att skölja håret med kallt vatten. Det gör även att håret ser glasigare ut.
 
2. Borsta igenom håret hela tiden medans det är blött och håller på att torka. Jag tycker att en kam funkar bäst.
 
3. Jag brukar även använda mig av den här metoden. Super lätt och funkar faktiskt riktigt bra.
 
4. Sarai har gjort en tutorial på youtube som blivit sjukt populär. Jag har aldrig testat den då mitt hår i är så lockigt. Jag har bara vågigt hår. Men ni kan kolla in den här
 
5. Sen finns det ju även olika hårprodukter som ska göra håret platt. Jag har aldrig testat någon som funkar. Men det borde ju finnas någon som gör det.
 
Har du några tips hur man får platt hår? Dela gärna med dig av dom!

Anonym

Blowpro, straight to the point 150ml, 139:- Affection

En lotion som du applicerar i nytvättat vått hår, hårfönar det kallt (så att det inte sliter på håret) sen har du platt hår det funkar jätte jättebra!!

Anonym

Du kanske ska skriva om saker du har testat innan du tipsar, bara en tanke.

Svar: Och hur menar du nu?
Alice Lindström

Anonym

Tack för din kommentar

anonymos

det med att borsta igenom håret hela tiden den funkar på mitt hår...Mitt hår är så rufsigt

Anonym

jag har platt hår men när jag duschar så blir de lockigt vad ska jag göra

Anonym

Måste få platt hår nu! Ingen i klassen tycker om mig i mitt vanliga,frissiga och lockiga hår








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin