Alicelindstrom

Solfångar dag

Idag är det då måndag igen, vilket inte alls är ovanligt. Men idag var faktiskt en bra måndag då vi jobbade med våran solfångare. Alltså vi målade, limmade och sånt "ojobbigtskolarbetesommanmåstetänkai" förutom när vi hade musik och lucia träning. 
 
 
Nu måste jag skriva en filmrecension på Schindlers list, en 197 minuter lång svartvit film vi såg för ett tag sen. Senare ikväll ska jag på gymnasium öppethus, kika runt där lite.

Åsa

Fin!


blogg: http://foreeveermee.blogg.se/
Johanna

Sv: Vad roligt! Ska bli spännande att besöka Schweiz faktiskt, verkar vara ett coolt land. Har du haft en bra start på veckan?


blogg: http://johannasofias.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin