Alicelindstrom

VARMT

Idag hade vi klassensdag. Då blev det klasskamp mot 8a. Och såklart vann vi. Efter lunch såg vi på niornas avslutningskonser, bra dag med glass och fika.
Nu sitter jag faktiskt ute, galet varm så man måste sitta i skuggan. 
bjuder 
Grym juee, någon som har musiktips?

Anonym

vart är glasögonen ifrån?

Svar: tror typ åhlens ^^
Alice Lindström

Anonym

vart är glasögonen ifrån?

Anonym

vart är glasögonen ifrån?








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin