Alicelindstrom

The impossible

Fredag, fredag FREDAG. Sol och varmt idag med, har varit det hela veckan. Man får bara och väntar på allt regn, men verkar inte komma i helgen heller. 
Var en rätt så bra dag, på SOn började vi se the Impossible, så bra och hemsk film! På idrotten körde vi körragömma i mörkret med maddrasser att gömma sig bakom. Jag hade mitt sista läxförhör på matten (fast var NO förhör) och nu har jag helg!
 
bild från google
DEN ↑ ser vi på SOn
 
Har du varmt ute?
 
Veckans blogg HÄR & Frågestund HÄR

melanie

åh den filmen är så himla bra!
Nej vi har inte varmt ute, vi har det molnigt och grått :/


blogg: http://mmifoto.webblogg.se/
Alva

Sv; Jorå :D vad görs då? :)


blogg: http://alvac.webblogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin