Alicelindstrom

Mina nya nagelsaker

Vad är det för något? Vad har man det till osvosv.
Akrylnaglarna
1. Instruktionsbok
2. Instruktions DVD, med beskrivning moment för moment
3. Lådan
4. Sandfil & 3-stegs bufferfilar
5. Extra hartspensalr, Nagelbandssticka, 2-i-1 topplack, harts, akrylpulver, nagellim, akriveringssprej & nagelförlängning
Nail Art
6. Låda
7. Instruktionsbok med instruktioner hur penslarna funkar och "hur" man målar olika saker
8. 8 olika nagellack. 2-i-1 både penna och super tunn borste (för detaljer)
9. Bergskristaller
10. Glitter
11. Tips på asfräna nageldesigner man kan göra med detaljpennorna
12. Fullstor borste

A G N E S

nu är veckans blogg avslutad, kolla om det blev du, om inte? anmäl dig gärna igen <3


blogg: http://agneshagelberg.blogg.se
Anonym

kan du visa resultat?

Svar: javisst, finns ett inlägg med bilder när jag målade mina naglar i kategorion "naglar"
Alice Lindström








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin