Alicelindstrom

Hemligthemligt

Har svarat på lite mejl på morgonen, 2 ganska stora saker som ska hända. hhihihi hemligthemligt. En sak kommer föhoppningsvis upp i helgen och den andra är inte riktigt säker än. Ni får snart veta vad det är, och jag är så glad!
Idag har jag inga planer alls, lite blogggrejs som måste fixas, tänkt gå ut en stund. 
 
Instagram från igår. Satt ute med skumtomtar, yees en hel påse kvar som bara gick ut för typ en månad sen.

Alva

Sv; Ska till stallet osv! :)
Allt bra då? :D


blogg: http://alvac.webblogg.se
Alicia

Du har verkligen en sjukt fin blogg. Läste din blogg innan jätteofta. Du & jag hade rätt så bra kontakt då osv. Men så hände det något & jag glömde bort din bloggadress. Det var verkligen så roligt, för att igår satt jag & tänkte liksom...oj, det där tjejen som hette Alice, vad hette hennes blogg nu igen? Så sökte jag på ALLA adresser jag trodde att det var. & så nu precis hittade jag dig på synas. Vilken lycka. Nu ska jag läsa din blogg hela tiden & aldrig glömma bort adressen. Den ska sätta sig nu.

Minns du mig?
Kram


blogg: http://ronjalinneaalicia.blogg.se
Skalman

Åh skumtomtar!


blogg: http://vampyrskalman.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin