Alicelindstrom

Zookeeper

Igår såg jag en film men familjen som gick på tv. Zookeeper. Hade ingen aning om vad det var, vad den skulle handla om eller något. Men den var faktiskt inte såå dålig, och den var långt ifrån vad jag trodde från början. Sjukt kul iallfall. Så om ni har en tokigt seg kväll, sätt på den.

Amanda Blomkvist

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB


blogg: http://amandablomkvist.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin