Alicelindstrom

Med dunk

 
- dagens outfit kommer senare - 
YEYY så underbart. Behöver det verkligen. Förmiddan idag gick så segt, men efter lunch bara svichade tiden förbi. På gympan hade vi lekar - kurragömma med dunk. Mörkt och massa madrasser och sargbitar att gömma sig bakom. Det var faktiskt fett kul. Förutom att jag blev en gång, var så läskigt för folk bara hoppade fram och sa BÖÖH.
Jag som lagar mat ikväll, det är bra. Då blir det något gott! hihihi

karin

Sv: Yes! Jätte skönt att all snö är borta! :D Menar du var eller var jag dansar? :))

Kram


blogg: http://karintegnemyr.blogg.se
Amanda Blomkvist

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB


blogg: http://amandablomkvist.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin