Alicelindstrom

Till f&f

Snart kommer min farmor och farfar hit för att hämta mig och min lillebror. Då ska vi åka hem till dom och äta och babbla.
Min mobil är förövrigt trasig, touchen funkar inte så jag får överleva den veckan som är kvar innan pappa kommer hem på ipaden. Vilket gör att jag inte kan kolla instagram vart jag än är eller att jag kan fota varenda sten jag ser och redigera den i 5 olika appar.

Nyss duschat, därav blött hår


Mimmi

Du har dålig uppdatering

Svar: tycker faktiskt jag är ganska bra, har skrivit 1-3 inlägg om dagen och jag gör knappt något ^^ har du förslag på saker jag kan skriva om?
Alice Lindström

Anonym

du är så fin!

Ida

sjukt fin!!

Sofia

fin blogg hörru!


blogg: http://iamsofia.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin