Alicelindstrom

Svaren på frågestund - Personligt

Vilket är ditt favorit klädesplagg? hmm måste nog vara tshirt, funkar varje dag året runt.

Hur fixar du ditt hår? Förut fixade jag det med massa volym, då använde jag volymtång, pulver osv ni hittar en video här, men insåg för kanske tre veckor sen att min hår verkligen inte mår bra av det, och jag skulle kunna förstöra det för flera år framåt, så slutade med att fixa det med värme varje dag, nu kan jag tuppera det lite ibland. Och ibland har jag olika flätor och frisyrer.

Old pic från när jag hade volym ↓


Vilken är din favorit affär? svårt, ginatricot och HM är alltid bra och inte dyraste. Men NewYorker och Monkie är också med bland favorierna.
Gillar du cupcakes? gillar? älskar!
Läser du några bloggar? jaa, många..

Vilken linje vill du gå på gymnasym? Ingen aning, men känner att jag snart kanske måste börja fundera på det.
Vad vill du bli när du blir stor? Det vet jag inte heller.
Vem är din/dina största idol/idoler? Har ingen riktig idol, jag har bara folk jag "gillar" men ingen/inga jag ser upp till så speciellt mycket.
Vad har du för dator? en HP.
Har du några djur? nepp..

 

random bild från Canarieöarna i höstas

Kan du vifta på öronen? nej, HUR GÖR MAN??!!?
Kan du äta två röda chilisar på raken? har aldrig testat, men tror nog inte jag klarar det.
Justin Bieber eller One Direction? Justin Bieber.
Vad lyssnar du på för musik? Det mesta, Mina favorit artister/band för tillfället är mycket rock, electropop r&b osv.
Vad är du allergisk mot? En massa saker, som pollen (flera olika, björk, snömöggel osv) ananas, morötter, äpple, kyckling, laktos, hasselnötter + andra nötter + mer saker som jag inte kommer ihåg.
Målar du dina naglar? jaa, jag har nästan alltid lack på mina naglar. För det mesta är dom inte enfärgade, älskar olika mönster och massa glitter! Min kategori med naglar här

Mina naglar vi allahjärtansdag ↓

 

Stöttar dina vänner dig med din blogg? Tova, always. Hon är som min manager kom vi fram till någon dag. Om det är något jag har beslutsångest över går jag till hon. Men någon annan, nää inte precis.
När fyller du år? 25 Januari
Har du haft kille någon gång? Eller har du? inget seriöst.
singel? yesbox
vilket språk läser du? spanskaaa
vem är du mest på fritiden? typ ingen, maja isåfall.
saknar du någon? ja!!! ♥
blir du lätt besviken? tror det, eller jag vet inte. Hur vet man det?
tror du på karma? 


Annika

SV: allt är bara bra här :)


blogg: http://blogofphoto.webblogg.se
N E L L I E

fin blogg!
allt bra? :)


blogg: http://bluueeandgreen.blogg.se
Emma

Sv: Jepp! :)


blogg: http://amator.blogg.se
Natalie

Åh vad fina naglar!

Svar: Tack så mycket, är jättenöjd! :)


blogg: http://kitsune.blogg.se
Anonym

du skrev nepp på frågan har du några djur!!
vad har hänt med din kanin Bella?!

Anonym

du är så bra på att måla naglar!








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin