Alicelindstrom

Sista dagen i skolan

Hemma nu, vi slutade innan lunch idag. Varit en super chill sista dag. På morgonen kollade vi på en vollyboll match mellan 9orna och lärarna och sen städade vi och käkade glass.
Nyss dushat och ska bara göra inget fram till ikväll då jag ska på niornasavslutning och jobba (på min skola är det åttorna som fixar niornasavslutningsmiddag) vi fick önska vad vi ville göra och jag hamnade på foto. Så jag ska typ skutta runt där hela kvällen och fota.
 
Mitt typ bebishår/kort hår blir alltid korkskruvigt när jag dushat.

Madame hoffa-En roligare mammablogg

Var gärna med och tävla om Veckans Blogg inne hos mig.'
Sen vill jag tipsa om min nya facebook-sida, där man kan hitta alla Länktävlingar från olika bloggar på ett och samma ställe.
Vill du hitta fler Dagens blogg tävlingar, eller kanske tipsa om ett eget, gå med i gruppen nu :) OBS! Den är alldeles nystartad, så hjälp gärna till att sprida den också :)


blogg: http://madamehoffa.se
Lisa

Kolla min blogg om du vill vinna en elf goodiebag!
kram!


blogg: http://ekenberg.devote.se
Meia Lindholm

Helst alla objektiven & filterna men dem här om du inte har tid(inte vill) göra alla.

Prova alla EFS objektiven, Sigma 10-20, Macro filter, UV filter, vidvinkel lins, Canon Motljusskydd.

kraaam


blogg: http://meialindholm.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin