Alicelindstrom

Fotat

Det var så roligt, jobbigt och lite svårt att fota. Var där från fem till någon gång efter tio, och fotade hur mycket som helst! Och har galet ont i fötter och armar och fingrar. Tänk att bära runt på kamerahus + 17-85 objektiv + externblixt i flera timmar. phuu
nu ska jag snart sova och upp imorgon och gå på skolavslutning, tidigt! bara några timmar ifrån sommarlov nu!!!

mobilblogg, så vi kör på en från instagram


emelie andersson

sv: härligt att höra, samma här :) otroligt trött nu bara


blogg: http://emeliiiiieandersson.blogg.se
Anonym

är bilden fotad med iphone?

Svar: yeees!
Alice Lindström








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin