Alicelindstrom

Business

Det var något sjukt magiskt som hände. Vi hade köpt vanliga ekonomi biljetter. Och idag blev vi uppgraderade till business! Den finaste och dyraste. Stolarna var magiska, hur mycket jag än sträckte på benen nådde jag inte stolen framför mig, den hade massage och man kunde ligga ner. Det fanns massa filmer, spel, musik. Man fick en varm handduk? Och maten, istället för köttbullar och mos som det brukar vara åt vi tournedos och potatis. Man fick även förrätt och efterrätt. Och hur mycket godis, chips, dricka och frukt man vill. Detta händer bara en gång i livet, för jag skulle nog aldrig betala typ 4 gånger mer för en biljett. Helt magisk och jag är så glad, den 8 timmar långa flygresan blev magisk!!

Bilden fotade jag i luften över grönland, så vackert! Nu är vi framme på hotellet i York, klockan är 18.13 och 34 grader ute.


dite

superfin bild :D


blogg: http://affys.se
YESTELLE - MODE ♡ FOTO ♡ BLOGGDESIGN

Haha nej va sjukt roligt!

Hur kom det sig att ni bara blev uppgraderade sådär??


blogg: http://yestelle.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin