Alicelindstrom

Tipsa mig

Jag har aldrig varit i USA, men ändå är typ halva min garderob köpt där, tröjmässigt.
Så det ska bli jätte roligt att åka dit, men jag skulle behöva tips på affärer som är värt att besöka!
 

Annie

Forever 21 är ett måste ;)


blogg: http://cheekyblog.devote.se
Isabelle

Skulle inte DU kunna tipsa efter resan vilka butiker i U.S.A som du tycker är värda att besöka när man är där? hade vart himla kul :)








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin