Alicelindstrom

Svaren från mini frågestunden - del 1

Här kommer del 1 av 2 från min mini frågestund jag hade. Det var tänkt att det skulle komma en till del på förra frågestunden jag hade, men glömde helt bort det.
 
Favorit affärer? New Yorker, Hollister, Gina Tricot, HM, BikBok dom "vanliga" typ
Var köper du dina flesta kläder ifrån? Dom kommer från blandade ställe, men det mesta kommer från dom affärerna som jag nämnde här över. Men har en hel del tröjor från usa som pappa köpt där.
Hur lång är du? 158cm 
Vad gör dig glad? När någon är snäll, jag får som jag vill, sommaren, solen, glass. Många saker
Planer för det som är kvar av sommaren? Jag ska faktiskt resa bort, super snart. Det kommer ett inlägg ikväll om det!
 
Två från förra sommarden då jag var i frankrike. Bilderna är från Normandie
 
dricker du kaffe? Usshh nej. 
Bloggar du läser? Jag läser många bloggar, eftersom många undrar funderar jag på att göra ett inlägg med min favorit bloggar?
Favorit färg? Lila, rosa, och pastell färger.
Favorit artis/band? Just nu är Ellie och Nicki Minja mina favorit artister, favorit band är The Pretty Reckless.
 
Mina favorit artister/band + 3 av mina favoritlåtar just nu
 
Favorit låt? Svårt, gillar många låtar. Men kanske Ellie Gouldings nya Burn. Gillar dom där uppe ↑ men dom är ganska gamla nu.
Favorit film och serie? Favorit film har jag ingen aning om, sätt så många bra. Favorit serie är GossipGirl och Pretty Little Liars ♥
Favorit skådespelare? Älskar verkligen Leighton Meester. Tycker även om Hillary Duff, Jennifer Lawrence och Liam Hemsworth ♥
Förebild? Har ingen riktig förebild.
Snyggaste personen kille och tjej? Sjukt svårt men dom kanske ↓
Skådisar typ alla 

Emelie

New Yorker är en bra affär, känns som om de alltid har någon snygg tröja ;)


blogg: http://nattstad.se/bymelli
Linda

är galen i serier :p så jo typ alla drama .tonårsserier som finns, har jag inte sett dom så ska jag se dom ;D haha . själv?


blogg: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Linda

har du sett Lying game? :)
eller Vampiare diares?


blogg: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Emelie

sv: Ja, verkligen - de har alltid något liksom ;)
Gina, Primark, bikbok & H&M har en del snyggt ibland med :)


blogg: http://nattstad.se/bymelli







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin