Alicelindstrom

Snart till flyget

Nu är allt packar och klart! Jag fick med familjen på en liten sminkshopping på ett apotek runt hörnet. Saker jag kommit på nu i efterhand.
Vi ska snart åka till flyget, är såå glad! Vi blev uppgraderade igen från ekonomi till business. En sån biljett går ju på 40000kr. Massage stol, varma handdukar, hur mycket godis, chips, frukt jag vill, HÄR KOMMER JAG! Man måste försöka sova så mycket som möjligt under resan hem så man får tiden rätt.

fotad med mobilen och redigerad i någon foto app.


Anonym

Hur kommer det att du blev uppgraderad? hade vart kul om du berätta det :)

Josephine

Fin bild :)


blogg: http://stiles.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin