Alicelindstrom

Resan

Vi kommer att landa i New York, där hyr vi en bil och kör några timmar till York. Ingen speciellt stor stad. Där kommer vi vara några dagar och åka på utflykter, hälsa på pappas kompis Jeff, shoppa, shoppa, och fota. Sen åker vi vidare till Aberdeen. Det ligger nära Baltimore. Där blir det mer shopping och andra utflykter. Sen kör vi tillbaka till New York och blir där några dagar. Vi kommer att bo på ett hotell på Manhattan. 
 
bild från midsommar
 
Min pappa har jobbat mycket i usa vet han många saker som vi kan besöka, affärer osv. Vi ska bo på samma hotell som han brukat bo på. Vi valde att göra all shopping medans vi bor i York och Aberdeen. Det finns super stora malls med typ alla affärer jag vill på. Bara jobbigt med sånt i New York. 
Förlåt för långt inlägg.
 
Har jag någon läsare som varit i USA och kan tipsa mig om massa affärer?

Linda

Vad härligt att åka till USA, jag ska också dit till hösten :-) Ska bli så kul!


blogg: http://lindaemanuelsson.blogg.se
Sanna Widman

Så fin bild :)


blogg: http://sannawidman.se
Julia

Tips på affärer: Victoria's Secret, Forever 21, Topshop, Hollister och Sephora. Vet att alla de där affärerna finns i Sverige förutom Forever 21, men det är ju mycket billigare i Usa så ja :)

Backenland - En bakblogg

Åh, vilken fin bild!


blogg: http://backenland.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin