Alicelindstrom

På hotellet

 
Hej sötisar, på arlanda just nu. Sitter på hotellet och har ganska nyligen ätit en kebbabtallrik sen gick vi runt lite på flygplatsen.
Jag testar Macbooken lite, själv har jag ju en HP med photoshop, så en helt ny dator + nya redigeringsprogram, men det funkar ju super ändå. Riktigt trött, klev upp vid sju imorse och imorgon blir det upp vid sju igen och HOTELLFRUKOST.

Anonym

söt bild, vad för mac dator?

Anonym

Super fin blogg tjejen kika gärna in på våran och kanske lämna en kommentar? Kram! :)

Maja och Maja

Super fin blogg tjejen kika gärna in på våran och kanske lämna en kommentar? Kram! :) (Haha glömde länka den i den förra kommentaren :()


blogg: http://nattstad.se/majaochmaja
svea ~ maviedesvea ★

Åh så söt :)


blogg: http://maviedesvea.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin