Alicelindstrom

I min mobil

 
Här har ni det, några av mina favoritappar/de som används mest.
Har massa fler, men valde ut några denhär gången. Speciellt fler foto appar, har nog närmare 10 redigeringsappa, kanske ska visa dom i ett inlägg?
 
Följ/adda mig
Instagram - alicelindstroom
Kik - alicelindstroom
Snapchat - alicelindstrom
Vine - Alice Lindstrom
Videofyme - sök på typ alicelindstrom

Frida

Jag har alla de apparna, haha! Afterlight redigeringsappen är lätt bästa :)


blogg: http://wecountingstars.blogg.se
Madeleine

Vad heter typsnittet du har på bilden? Har letat efter det länge men har inte hittat det. Tacksam för svar! Fin blogg föresten(:


blogg: http://mmadeleines.devote.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin