Alicelindstrom

Ground Zero

Idag var vi till Ground Zero. Kollade på monumenten och på den nya galet höga byggnaden som dom håller på att bygga. Sen gick vi och kollade på Frihetsgudinnan, vi åkte inte ut utan bara stod på land. Sen gick vi en bit på Brooklyn Bridge. Var inte det bästa vädret idag, mulet och lite små regn, men varmt ändå.
 
sååå hög, 541 meter! Empire State Building är ju 443 och den tycker jag här hög!
 
Och frihetsgudinnan. 

Sanne-Madeleine Håkansson

Sv: mysigt :) allt bra? Kram


blogg: http://sampa.blogg.se/
Jennifer

sv: hihi visst var dem söta!
Tack!


blogg: http://jenniifersjo.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin